Zaměření na jednu jedinou společnost

Proč se vlastně tolik lidí a klientů zaměřuje pouze na jeden internetový vyhledávač? Vždyť jich máme celou řadu, nové i staré, od velkých firem i menších firem, šetřící soukromí či šetřící čas. Lišící se uživatelským rozhraním, nastavováním, personalizací i jinými aspekty. Ovšem ať se zaměřujeme, na co chceme, číslo jedna zůstává stále americká společnost Google, celosvětově největší a nejpoužívanější internetový vyhledávač, který se svými miliony uživatelů denně zkrátka drtí veškerou konkurenci.

kreslená obrazovka počítače s obsahem na modrém pozadí

Spousta lidí se tedy zaměřuje přesně na tento internetový vyhledávač, ať už je to tvorbou obsahu optimalizovaného pro Google nebo Google SEO, protože je zde nejvíce uživatelů a tedy největší šance na získání chtěných vodítek, získání obecenstva či provozu a zisku, převodů na obrat. Dnes zkrátka nemůžete dostatečně dobře nabízet služby nebo produkty, nemůžete zkrátka existovat jako podnikatelský subjekt, pokud nemáte dostatečně dobře optimalizované webové stránky a obsah pro tohoto giganta. Samozřejmě, existuje spousta nejrůznějších aktualizací, u kterých si odborníci i podnikatelé trhají vlasy a nejraději by odešli, ovšem ono není ani kde. Pokud ztratíte provoz z Google, můžete čekat, že ztratíte klidně i polovinu veškerých zisků a obratu. TO se určitě potom nevyplatí.

Proto je důležité, kromě optimalizace pro jiné vyhledávače, optimalizovat zejména pro tohoto vyhledávacího giganta. Jedná se o nutnost, a dokud nebude společnost nahrazena jinou, což dle statistik určitě nebude brzy, tak musí podnikatel či firma udělat vše proto, aby jejich webová stránka splňovala veškeré požadavky firmy na dobrou webovou stránku, která se umisťuje a je hodnocena vysoko ve výsledcích vyhledávání.

černý nápis SEO napsaný nad názvem společnosti Google

Z tohoto důvodu to vše začíná a končí u dobré SEO agentury, která dokáže realizovat veškeré vaše přání. Častokrát se lidé snaží o své vlastní SEO, ovšem to je velice krátkozraké řešení, neboť člověk nekovaný v daném průmyslu nedokáže dostatečně dobře pochopit veškeré nuance a profesionální postupy, aby je dokázal věrohodně replikovat i pro svou webovou stránku.