Reklamní propisky jsou součástí početné rodiny reklamních předmětů

Reklamní předměty patří do sféry více nákladů, jejichž návratnost je sice nejistá, ovšem velmi záleží na tom, jakou strategii zvolíte, a jak chcete propagovat své výrobky, služby, ale i zájmové činnosti. V podstatě jde o dárkové předměty, které mají oslovit, udělat radost a připomenout právě toho, kdo si váží svých zákazníků nebo blízkých přátel.

Dárky k běžnému nákupu – nestává se to zrovna často, abyste k běžnému jednorázovému nákupu v nějakém e-shopu vybalili z krabice i něco navíc. A tak pokud máte štěstí a narazíte na takový obchod, většinou si jej dobře zapamatujete nějakou maličkostí, kterou máte denně na očích. Zkušený psycholog by vám poradil, že k takovým předmětům patří hrnky a reklamní propisky https://www.promodirect.cz/propisky-pera-tuzky. Můžete vsadit i na zajímavý tvar, kupříkladu celodřevěnou tužku šestihranného průřezu s inkoustovou náplní a vyznačeným měřidlem v milimetrech na jedné boční plošce. Anebo na hrnek ve tvaru srdce či oválu, z keramiky se dnes vyrábí celá řada neobvyklých tvarů a ty se také dobře pamatují nebo vyjímají v bytě jako dekorace. Takovými reklamními propiskami nebo hrnky s potiskem můžete překvapivě oslovit stovky lidí.

tři propisky

Dárky pro stálé klienty a pro výjimečné příležitosti – chcete-li vsadit na udržení dobrého jména a přístupu k zákazníkům, vyplatí se mít v záloze nějaké hodnotnější výrobky, jako jsou deštníky, čepice, trička, ale především mikiny nebo bundy či vesty s výšivkou a firemním logem.

kávové hrnky

Zkuste jít ještě dál – fantazii se meze klást nemusí, aneb jak to říkají někteří horolezci – limity jsou jen ve vaší vlastní hlavě (v srdci). Můžete se inspirovat jedním z příkladů – jedna nejmenovaná firma zasílá každý rok na vánoce svým stálým klientům, kteří tvoří páteř ročního obratu, dárky v podobě mikin s výšivkou či s digitálním potiskem. Na každé mikině je na zádech jméno či přezdívka dotyčné osoby a nějaký tematický obrázek (fotka přírody atp.), který si klient sám zvolí. Pro každý rok je jiná barva mikiny, součástí výšivky je i drobným písmem uvedený letopočet. Je to nádherný příklad reklamy, která se mezi lidmi pak šíří a přitahuje další zákazníky.